ProEngine Ultra - za manju potrošnju goriva

Aditiv za dizelske i benzinske koji štedi do 64 % goriva

  • možete uštedjeti čak 2500 kn mjesečno za gorivo
  • prijeći do 750 kilometara više s jednim spremnikom
  • zaštititi dijelove svog motora od istrošenosti
  • prestati biti ovisni o strašnim cijenama goriva i stalnim povišenjima
  • zahvaljujući tome imati više novca i rjeđe odlaziti k mehaničaru

Tko smije voziti na plavi dizel

Tko smije voziti na plavi dizel

Tko smije voziti na plavi dizel i što je to

Tko smije voziti na plavi dizel i što je AdBlue? Jedna od najnovijih tehnika koja se koristi za čišćenje dizelskih emisija poznata je kao selektivna katalitička redukcija (SCR). Tekućina se koristi za tretiranje ispušnih plinova i uklanjanje štetnih onečišćujućih tvari, uključujući dušikove okside (NOx), od kojih je dušični dioksid (NO2) najštetniji. Tekućina koja se koristi u većini vozila poznata je kao AdBlue, registrirani zaštitni znak u vlasništvu Njemačkog udruženja automobilske industrije (VDA), koji osigurava održavanje standarda. Tekućina se skladišti u spremniku u automobilu, ali za razliku od benzina ili dizela ne ubrizgava se u motor; umjesto toga ulazi u dio ispušnih plinova vozila. Kemijska reakcija pretvara štetne ispušne plinove NOx u bezopasni dušik i vodu. Od čega je napravljen AdBlue? Neki vjeruju da je AdBlue napravljen od svinjske mokraće i da je plave boje, ali nijedna nije istina. AdBlue je zapravo bezbojna tekućina koja se sastoji od uree visoke čistoće i deionizirane vode. U nastavku saznajte tko smije voziti na plavi dizel.

Tko smije voziti na plavi dizel i za koju je vrstu auta

Koji automobili koriste AdBlue i tko smije voziti na plavi dizel? Nova tehnologija poput SCR i AdBlue još uvijek se nalazi uglavnom u velikim, skupim dizelskim modelima. To je zato što je sustav i prevelik i preskup da bi se stisnuo u male runabute. Na testovima je utvrđeno da su mali dizel automobili bez SCR-a, poput Volkswagena Pola 1. 4 TDI iz 2016. godine, otrovni poput potpuno opterećenog kamiona. U mjerenjima koje je proveo Institut za prometne studije Sveučilišta Leeds, Polo je emitirao 1, 2 g NO2 po prijeđenom kilometru, što je isto kao i potpuno natovareni dizelski kamion s motorom od 13 litara. Kada kupujete novi ili rabljeni dizel automobil od zastupstva, prodavač bi trebao objasniti koje značajke ima, a posebno tko smije voziti na plavi dizel. Neki automobili imaju crnu ili crnu navojnu kapicu za AdBlue pored crne poklopca dizelskog rezervoara. U ostalih je poklopac u prtljažniku ili u motornom prostoru. Priručnik za vozilo objasnit će zahtjeve sustava vašeg automobila. Gdje god se nalazi punilo, vaš će vas automobil upozoriti na nadzornoj ploči ako AdBlue spremnik treba dopuniti. Spremnik u kojem se nalazi rješenje AdBlue razlikuje se u veličini između marki i modela automobila. Kao vodič, terenac Volkswagen Tiguan i obiteljski automobil Passat imaju spremnik AdBlue od 12, odnosno 13 litara. Stopa potrošnje ovisi o veličini automobila i stilu vožnje; što su ekonomičniji automobil i vozač, to će se sporije koristiti. VW procjenjuje da Tiguan i Passat koriste 1, 5 litre AdBlue-a na svakih 620 milja, te sugerira da spremnik AdBlue-a daje domet od 3. 000 do 4. 000 milja za Tiguana i 4. 000-6. 500 milja za Passat. Suprotno tome, Peugeot procjenjuje da njegovi automobili između punjenja mogu preći 12. 000 milja – jednako kao i intervali servisiranja.

Tko smije voziti na plavi dizel u Europi

Saznajte tko smije voziti na plavi dizel u Europi. Od ranih devedesetih, EU kontinuirano pooštrava standarde emisija za modele automobila i druga vozila, nastojeći se boriti protiv sve većeg zagađenja. Svaki skup standarda od prvog do najnovijeg postavljenog 2020. (Euro 6d) nametnuo je ograničenja ukupne količine određenih emisija ispušnih plinova iz automobila, posebno: ugljičnog monoksida, ugljikovodika, dušikovog oksida i čestica. Ključni cilj ovih normi emisija je poboljšati kvalitetu zraka. Neki se gradovi unatoč tome suočavaju s trajnim problemima zagađenja, a poduzimaju i lokalne akcije za poboljšanje kvalitete zraka. Mnoga urbana područja prelaze na zonska ograničenja i zabrane starijih automobila koji više zagađuju okoliš koji spadaju pod ranije euroske emisijske standarde kako bi potaknula usvajanje čistijih automobila poput Euro 6 modela. Propisi o urbanom pristupu određuju tko smije voziti na plavi dizel u Europi. Iako su standardi emisije vozila jednaki u cijeloj EU, pojedini gradovi imaju niz različitih ograničenja, zona i planova za buduće smanjenje emisija. Zone s niskim emisijama (LEZ) unutar gradova u kojima je pristup ograničen ili čak ograničen za vozila koja najviše zagađuju okoliš učinkovita su mjera za poboljšanje kvalitete zraka. Te zone mogu provesti trajna ograničenja pristupa, dane bez automobila i izmjenična ograničenja dana ili sata, ovisno o klasifikaciji vozila. Vozači i dalje mogu odabrati dizel i pridonijeti poboljšanju onečišćenja zraka, istovremeno poštujući lokalna ograničenja. Sastavili smo pregled pravila gradskog pristupa u šest ključnih europskih gradova kako bismo pokazali da vožnja dizela u Europi nije tako komplicirana kao što se u početku može činiti: London, Brussels, Stuttgart, Paris, Barcelona, Milan.

Tagovi:

Kako isključiti vpn

Kako isključiti vpn

Virtualna privatna mreža (VPN) je popularan način za zaštitu vaše privatnosti i sigurnosti na internetu. Međutim, ponekad je potrebno isključiti VPN, bilo da se radi o problemima s povezivanjem ili je

Koji su najbolji gradovi za digitalne nomade

Koji su najbolji gradovi za digitalne nomade

Digitalni nomadi je nova kategorija zaposlenika koja se proširila nakon pandemije u kojoj su brojne kompanije shvatile da se obavljanje poslovanja može odvijati i na daljinu uz svu raspoloživu

ProEngine Ultra - za manju potrošnju goriva

Aditiv za dizelske i benzinske koji štedi do 64 % goriva

  • možete uštedjeti čak 2500 kn mjesečno za gorivo
  • prijeći do 750 kilometara više s jednim spremnikom
  • zaštititi dijelove svog motora od istrošenosti
  • prestati biti ovisni o strašnim cijenama goriva i stalnim povišenjima
  • zahvaljujući tome imati više novca i rjeđe odlaziti k mehaničaru