Hrvatska

Planule sve knjige Ja (ne)mogu biti poduzetnica

[email protected] 18:55 • 06.12.2016 Vrijeme čitanja 3 minute

Svega dva tjedna od promocije knjige Ja (ne)mogu biti poduzetnica – prvog hrvatskog motivacijskog vodiča kroz svijet poduzetništva za sve žene koje su već u njemu ili ga tek namjeravaju otkriti, autorica Sanele Dropulić i Ivane Radić, svih 1000 primjeraka iz naklade je podijeljeno diljem Hrvatske.

Ovaj jedinstveni priručnik, koji motivira na poduzetništvo, ali i skreće pozornost na sve zamke i probleme poslovanja na realnom tržištu pripremio je u nakladi od 1000 primjeraka Virtualni ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hr te ga tiskao sredstvima EU-a.

U proteklih dva tjedna svima koji su se javili i poželjeli ovu knjigu za sebe, besplatno je uručena ili poslana poštom.

Zadnjih 60 primjeraka upravo je uručeno slavonskim poduzetnicama i poduzetnicima u sklopu obilježavanja Dana Nove Gradiške, u nazočnosti dogradonačelnice Vesne Đapić te Mirele Bošnjak, ugledne poduzetnice istočne Hrvatske.

Na podjeli zadnjih primjeraka knjige u Novoj Gradišci, suautorica Sanela Dropulić podsjetila je kako su u Hrvatskoj dva temeljna razloga zbog kojega u novije žene kreću u poduzetništvo – ili zbog činjenice da se ostalo ostale bez posla ili zbog karijernog zaokreta.

„Ni jedna ni druga kategorija budućih poduzetnica nije nastala pod utjecajem dugogodišnjeg staloženog promišljanja i/ili detaljnog planiranja poduzetništva, te prikupljanja kapitala. U takvim uvjetima ne začuđuje da se žene često, ne samo na početku nego i tijekom svog poduzetništva pitaju – Mogu li ja biti poduzetnicom?“ te su pokazale diljem Hrvatske toliki interes posjedovati našu knjigu – ocijenila je Sanela Dropulić, naglašavajući da je zato i pokrenula Virtualni ženski poduzetnički centar  koji trenutačno okuplja više od 1.800 poduzetnica i više od 60 poduzetnika, a u cilju pomoći ženama koje su u poduzetništvu ili ga tek kane otkriti.

U knjizi čija je cijela naklada podijeljena u samo 14 dana od kada je ugledala „svjetlo dana“ „seciraju“ se prednosti i nedostaci  samozapošljavanja, te iznose argumenti koliko je teško / lagano zarađivati poduzetnički kruh, biti sam sebi šef, imati fleksibilno radno vrijeme, kreirati i odgovarati za učinak vlastitih projekata. Knjiga nastoji motivirati buduće poduzetnice da se sa što manje straha i neizvjesnosti, a što više informacija, poznavanja realnog tržišta, te pozitivne poslovne perspektive otisnu u vlastiti biznis i snađu u njemu.

Knjiga je usmjerena poduzetnicama koje već osiguravaju svoju egzistenciju na realnom tržištu s ciljem da lakše sagledaju sve izazove, upuste se u rješavanje problema više motivirane, manje pesimistične i kolebljive, sve s ciljem jačanja ženskog poduzetništva koje je u porastu posljednjih godina u ovom dijelu Europe.

Knjiga uz teoriju uspjeha i neuspjeha u poduzetništvu, donosi motivacijske i praktične primjere za pozitivno sagledavanje poduzetništva, te pruža čitateljima odgovor na temeljna pitanja – jesam li ja sposobna biti poduzetnicom te kako to postati!

Facebook komentari